lördag 30 augusti 2014

I kroppen

Helt fantastiskt. Har haft ont i kroppen på alla de håll och kanter. Är van vid smärta som skär genom kropp och själ men det här, dear God, det är vanlig hederlig träningsvärk som aldrig går över. (Alla dessa putshinkar som bärs och kånkas på). Idag vaknade jag och kände ingen smärta.
Första tanken är givetvis, vad är fel? Sedan hade Peter en tanke om att det är kroppen som vant sig vid det så mycket att man till slut inte känner av det. Det har blivit normalstatus.
Jag har en annan tanke och det är att jag läser boken "365 sätt att slösa med dina skattepengar" jag blev eller den är ju inte slut än, blir så heligt upprörd! Tror att all denna dumhet tog över och att jag då inte kände av de trötta musklerna.
Väntar med spänning på morgondagen!

Boken är bra.
Borde ha varningstext dock.
Läses inte innan sänggående.

/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar