söndag 28 september 2014

Semestern slut

Imorgon börjas det med en arbetsvecka i Laxå. Gräv-Niklas hjälpte mig gräva ner elkabeln fram till mätarskåpet. Ska ringa El-Magnus imorrn och be honom åka förbi nån gång i veckan och sätta ett trefasuttag inne i huset. Bygg-el inne känns mäktigt. Ännu ett litet steg.



Skrytbilder för att visa hur läget är nu när takten på bygget kommer sjunka radikalt under vintern.





Jag borde göra en inköpslista till Optimera, men dataspelen lockar mer idag.

/Peter

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, galet vackert! Fatta att ni gjort detta själva.

    /Niklas

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen så himla fint!! väldigt bra jobbat, imponerad är bara förnamnet :) /Anna

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! En del av min sjukdomsbild är att jag har svårt att se sådana saker. Jag njuter mer av arbetet än resultatet.

    /Peter

    SvaraRadera