onsdag 17 december 2014

Ryska fönsterfoder

Man kan ibland tycka att snickarglädjen blev lite väl hejdlös i Sverige. Men nu snubblade jag in på en rysk sida om fönsterfoder, Nalichniki.



Mängden arbete som lagts i det här fönstret jag snodde som exempel ger mig klåda i hjärnan.

Och det är rad på rad, det ena mer fantasifullt och överarbetat än det andra. 
Sen är det verkligen inte så att man nöjde sig med fönsterfoder, allt kunde uppenbarligen pyntas till.




Helt otroligt. Jag måste nog gå och lägga mig nu. Mitt redan klena förnuft klarar inte all denna stimulans.
Var fick dom all tid ifrån? Jag trodde man behövde lägga rätt mycket tid bara på att överleva förr tiden? Det är klart, sen kom ryska revolutionen, och hade man tid att gulla med hus innan försvann den väl i alla fall då.

För den tuffe finns det hur mycket som helst på Pinterest.

Jag fick skaffa ett jävla Pinterestkonto för att se mer. Jag ska minska mängden sociala medier, inte skaffa mer skit! Mutter mutter. En bild till på detaljer...



/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar