söndag 22 februari 2015

Hyllmontören slår till

Efter ett år har vi lyckats få upp en taklampa, Prioriteringar och allt det där. Måste köpa såna där elkabelfästeklammermodifräser.



Och klädhängaren. Har nu insett varför den ser så sned ut fast den är i våg. Väggarna är verkligen inte i våg.
Har bestämt mig för att vara tvärtemot, målade trät och lämnade MDFen naken. Muahahaha! Det är ungefär så tuff jag är. Yolo.



Småhyllor! Den högra är för gryningingslampa (jag är lite gay) och mobiler.
Den vänstra är för Annikas pyngel och pångel.
Drog ner en kabel och monterade ett fyrvägsuttag till teknikhyllan från lampkontakten ovan fönstret.



Dörrhylla! Den blev jag riktigt nöjd med, den mysade till det liksom.



Monsterkonsoll. Sen kom jag på att jag kunde ankra hyllan i hammarbandet längst till vänster. Den kommer nog inte ramla ner.



Annika inspekterar småhyllorna.



Har försökt snickra ett köksskåp idag. Ödmjukande. Förödmjukande.
Tvingade Annika att montera bulor i en innervägg. Skulle sugit den gräddbullen själv istället.

/Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar