torsdag 14 januari 2016

Bästa husprogrammet hittills. Dock har jag begränsad erfarenhet.

Annika visade mig ett husprogram som heter "Emma hittar hem". Sex avsnitt finns ute i skrivande stund, med en föredömlig programlängd på 7 min och 41 sekunder.

Då hinner dom inte köra samma panoreringsklipp tre gånger, som i det degiga "Det sitter i väggarna".

Ingen jobbig Pernilla Månsson Colt, vars största lycka verkar vara när någon börjar böla i bolånecirkusen "Husdrömmar".

Ett TV-program i min smak, även om jag inte velat bo i något av hemmen som visas.
Eller kanske Solvarms växthushus, som besöks i avsnitt 4. Bästa reportaget från ett Naturhus jag sett, för övrigt.

Har tagit långhelg. Skönt. Ska börja den med att sova tio timmar.

Tips på andra husprogram mottages tacksamt, förresten.

/Peter

1 kommentar:

  1. Tack för tips! ska genast kolla!
    gissar att du sett Kevin McClouds bygge? http://urplay.se/Produkter/185804-Bygga-hus-av-skrot

    SvaraRadera