onsdag 13 januari 2016

Skit

Kollegan skulle hem och ta emot nya dyra sängar, så jag kompade ut också och åkte för att köra hem panel till taket.
När jag sen lämnade tillbaka kärran sprack vattenpumpen på bilen. Nära till verkstan, alltid något. Orkar inte krabba med sån skit själv just nu.

Går hem och börjar bära in panelen. Upptäcker sen att det är fel jävla panel jag fått. Finsågad vitmålad, och inte hyvlad obehandlad. Vitmålad hade jag väl kunnat svälja för att slippa släpa tillbaka skiten, men jag kan ju för fan inte sätta upp sågad panel.

Bara beställa nytt. Skönt att jag beställt på mail i alla fall, där står ju klart och tydligt vilket art nr jag beställt.

Fan vad sur jag är. Vill ha en chokladkaka. Ska gå ut och bära ut alltihop innan jag gör middag.

Lärdom, trippelkolla allt. Lita inte på någon, fast det gjorde jag ju inte innan heller.

/Peter

2 kommentarer:

  1. ingen dag att spendera pengar på lotto.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Sant. Fast arbetsdagen innan fritiden påbörjades var bra.

      /Peter

      Radera